poniedziałek, 2 czerwca 2014

TBR July

Miałam zajawkę na książki. Pół roku temu. Przez dwa miesiące kupiłam więcej  książek niż przez kilka lat. Stoją na półce-nieprzeczytane. Dlatego zamierzam zacząć je czytać. W wakacje. Na początku wezmę się za "Cyrk nocy" Erin Morgenstern. Piękne wydanie, mam nadzieję, że treść będzie taka sama. Kolejna książka,którą chcę przeczytać to "Dotyk Julii" Tahereh Mafi. Trzecia na liście jest dość krótka książka "Powiedziałabym, że Cię kocham, ale...". Kupiłam tę książkę, bo spodobał mi się opis. Nie wiem jednak czy sprosta moim oczekiwaniom ze względu na lekko przesłodzoną okładkę. 
Jeśli skończę te trzy pozycję, wezmę się za "Klucz do zaświatów".
Takie plany na lipiec. A w sierpniu? Czas pokaże. Możliwe, że przeczytam "Niezgodną" i "Zbuntowaną" Veronici Roth. "Wiernej" nie mam. A może też książkę, którą kupiłam kiedyś w biedronce. Nie wiem, zobaczymy. Jedno wiem na pewno-nie mogę pozwolić książkom gnić na półce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz